مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
نبرد شیائومی ها

این روزها کیفیت عکس دوربین به یکی از ملاک های مهم برای خریداران تلفن هوشمند تبدیل شده است.شیائومی یکی از برندهایی است که در ایران بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته است. در این مقاله چند گوشی پرطرفدار شیائومی ر مورد بررسی قرار می دهیم:

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 8

به اصطلاح منوی همبرگر در گوشه بالا سمت چپ منظره یاب ، گزینه های دیگر و همچنین منوی تنظیمات عمومی را به شما می دهد.

جالب اینجاست که حالت ماکرو در آن فهرست همبرگر قرار دارد. به طرز عجیبی ، لنز ماکرو اختصاصی حالت دوربین خود را ندارد.

دوربین اصلی در قسمت بهتری از تصاویر ، رنگ های خوب و زنده را با وضوح رضایت بخشی تولید می کند. در سایه ها نرم می شود. سر و صدا فقط از نزدیک دیده می شود. در عکس های گرفته شده با Redmi note 8 مشاهده می شود که دامنه دینامیکی کمی بیشتر مورد نظر است و جزئیات کافی در صحنه هایی که معمولاً از آنها عکس می گیریم وجود ندارد. حداقل در مقایسه با Realme 6 با قیمت مشابه.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note9

تنظیم دوربین چهارگانه تقریباً همان چیزی است که در Note 9S وجود دارد اما با یک تفاوت کوچک - دوربین 5MP f / 2.4 با دوربین 2MP f / 2.4 با فوکوس خودکار عوض شده است ، که یک ویژگی بسیار استقبال کننده است زیرا باعث عکاسی ماکرو می شود خیلی راحت تر. دوربین اصلی قرض گرفته شده است - 48 مگاپیکسل با دیافراگم f / 1.8 و همچنین واحد فوق العاده عریض - 8 مگاپیکسل با دیافراگم f / 2.2. سنسور فوق عریض با اندازه گیری 1 / 4.0 اینچ با 1.12 میکرومتر کاملاً کوچک است و البته سنسور عمق 2 مگاپیکسلی که بیشتر از آنکه کاربردی داشته باشد ، بیشتر به دنبال زیبایی است. در نمونه عکس های گرفته شده با redmi note 9 pro کیفیت و وضوح بالایی مشاهشده می شود.

وقتی نوبت به سلفی می رسد ، یک تیرانداز 13MP f / 2.0 در قسمت برش قرار می گیرد. این بزرگ 1 / 3.1 "اینچ است و دارای 1.12 میکرومتر در برابر واحد 16MP با مشخصات مشابه در Note 9S است.

منوهای دوربین پیمایش دوربین کاملاً ساده است و هیچ چیز غیر عادی وجود ندارد. با کشیدن انگشت به چپ و راست ، حالت های مختلف دوربین به شما منتقل می شود و البته یک منوی Pro نیز وجود دارد که جای تعجب ندارد که کنترل کامل تنظیمات دوربین را به شما می دهد. همچنین یک ضامن 48MP در آن وجود دارد و همچنین گزینه عکسبرداری با RAW نیز وجود دارد.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9C

ماژول اصلی دارای وضوح 13 مگاپیکسلی است و کیفیت تصویر خوبی را در ساعات روز نشان می دهد. ماژول های دوم و سوم دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و بوکه هستند. البته نتیجه عکس های ماکرو بهترین نیست ، اما عکس های پرتره به اندازه کافی بد نیستند.

نمونه عکس های دوربین redmi 9c رضایت بخش است.

تعداد بازدید از این مطلب: 139
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : 0