مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
ریزش موی نرگس بانو

نرگس همیشه از صبح‌ها شروع می‌کرد و با یک فنجان قهوه سرد، روزش را شروع می‌کرد. این روال روزانه‌ی اوتقریباً به یک عادت تبدیل شده بود. هر روز پس از صرف قهوه، نرگس به آرایشگاه رفت و موهای خود را رنگ کرد.

اما یک روز، پس از رنگ کردن موهایش، نرگس به یک مشکل جدی خورد. موهایش شروع به ریزش کردند و هیچ کاری نمی‌توانست این ریزش را بهبود بخشد. هرروز این سوال را از خود میپرسید که چرا ریزش مو دارم؟ این مشکل برای نرگس خیلی نگران‌کننده بود و او نمی‌دانست چگونه این مشکل را حل کند. یکی از دوستانش از او پرسید که ايا رنگ كردن مو برای زن باردار ضرر دارد؟ نرگس نمیدانست چه جوابی بدهد؟.

با این حال، نرگس تصمیم گرفت به پزشک مراجعه کند تا نظرات و راه‌حل‌هایی در این زمینه برایش داشته باشد. پزشک به او گفت که ریزش مویی که تجربه کرده، ممکن است به خاطر نادرست خوردن یا فقر در تغذیه باشد و به او توصیه کرد تا سبزیجات و میوه‌های تازه و سالم بخورد. دکتر از او پرسید که آیا خوردن قهوه با معده خالی ضرر دارد؟ دکتر چیزی نگفت..

نرگس به صورت جدی تلاش کرد تا رژیم غذایی‌اش را بهبود بخشد و هر روز سعی کرد که حداقل دو پرس میوه و سبزیجات مختلف بخورد. به طور جالب، نتایج تلاش‌های او بسیار قابل توجه بود. ریزش موهایش کم شد و در نهایت بهبود یافت.

نرگس که خیلی خوشحال بود که مشکل‌اش برطرف شده، به پزشک خود تشکر کرد و وعده داد که هرگز از توصیه‌های او پیروی خواهد کرد. از آن روز به بعد، نرگس با تلاش‌های خود موهایی سالم و درخشان داشت و هرگز قهوه‌اش را با یک پرس میوه جایگزین کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 11
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : 0